2013. jan. 27.

The End!

Sziasztok!
Rossz hírem van az olvasóim számára.. Mondjuk szerintem alig vagytok páran,de ez most mind1..
A blogot BEFEJEZEM, de legalább is SZÜNETELTETEM! Oka az,hogy nagyon kevés komment jön, mi több a legutolsó részhez 1 SEM jött.. Feliratkozóm is kevés van, és úgy döntöttem,hogy ezért NEM éri meg nekem szenvedni vele.. Időm sincs sok a blog írásra,de akkor inkább a másik blogomra fordítom,amit legalább páran olvasnak!
Ha bármelyik olvasóm szeretne azért további sztorikat olvasni tőlem,itt a másik blogom: http://onedirectiontakemehomefanfiction.blogspot.hu/ (igaz ez Harry-s)

Viszont,mint mindennek, nektek is adok még 1 esélyt! Ha összejön 3 feliratkozó és 3 komment folytatom a blogot!

De addig is befejeztem..:/
Azért köszönöm azt a pár kommentet és ezt a 2 feliratkozót! Sajnálom,hogy ez kellett,hogy legyen pedig jó történetet találtam ki!:|
 Sziasztok!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése